11/23/08

Сало

Люди, допоможіть хто чим може. не сплю вже другу ніч. Ні ви не подумайте, що я тут в нашій Америці помираю з голоду. Це не правда, люблю смачно поїсти, і випити доброго вина. Я вмію і люблю готувати. І взагалі, я більше люблю рибу і морепродукти ніж м'ясо. Я люблю:

японські суші і хібаші,
бразильську родізію,
індійську масалу та корму,
тайський пад-тай, та кокосовий суп,
італійську пасту маринару, сир горгонцолу, та Кьянті
французький цибуляний суп, та молоду спаржу із соусом бешамель та пиріг Татін
мексиканську сальсу, та буріти
американський стейк, індичку із журавлиновим сиропом, баранячі реберця із м'ятним соусом, Нью Йорк чіз кейк, оладки із кленовим сиропом, крем суп із венерок або крабів, омара із лимонним соком та вершковим маслом (спеціально для тих хто вважає що американської кухні не існує, або вона представлена біг маками та хот-догами), каліфорнійські Шірази та Шардонне.

Але вже другу ніч  мене переслідують картинки із цього посту:

і нехай відпаде язик тому хт оскаже, що це плебейська їжа. Суші та піцца теж їжа бідняків.

No comments: